Assalamualaikum dan Selamat Menjengah ke laman blog matahati360.

Semoga dapat berkongsi ilmu, pandangan dan maklumat yang bermanafaat untuk semua. Laman ini akan membincangkan pelbagai topik yang menyentuh pelbagai isu berkaitan masyarakat. Terima kasih dan selamat berkomentar. Wasalam







Pages

Friday, October 21, 2011

Assalamualaikum, Bicara dibuka..

Assalamualaikum wbt.

Segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam. Selawat dan salam ke atas Junjungan kita Sayyidina Muhammad dan keluarganya dan para sahabatnya sekalian. Ya Allah ku mohon agar mendapat keredhaan Mu dan rahmat Mu. Ya Allah hidupkan lah daku dalam keberkatan Mu dan lindungilah daku dari segala keburukan dan kejahatan musuh-musuh Mu. Ya Allah berilah daku hidayah dan panduan dalam melakukan sebaik-baik amalan dan semulia-mulia akhlak, sesungguhnya tiada siapa yang dapat memberinya melainkan Engkau Ya Allah. Dan pandulah jiwa ragaku kepada mengamalkan segala kebaikan dan kebajikan supaya ianya memberi manfaat kepada seluruh alam. Semoga ruang bicara blog ini juga memberi satu peluang kebaikan untuk daku dan juga semua.

Laman mahatati360 ini sekadar satu ruang untuk berkongsi maklumat, pandangan dan ilmu yang boleh dimanfaatkan bersama dalam era media baru ini agar dapat meluaskan lagi perspektif dalam diri daku selain mempertingkatkan budaya ilmu yang berguna. Apa yang baik datang dari Allah swt dan segala kekhilafan adalah dari daku jua.

Sekian. Wasalam

No comments:

Post a Comment